Twitter Blue z vás hvězdu Twitteru neudělá
Twitter Blue není a nejspíše ani nikdy nebude pay to win nástroj pro to, abyste byli na Twitteru úspěšní. Pokud sdílíte odkaz na článek, který nikoho nezajímá, prostě zůstane bez odezvy bez ohledu na modrý odznáček. U takových tweetů se mi i přes 14,7 tisíc sledujících zastavilo počítadlo zobrazení na nějakých dvou tisících. Twitter Blue možná pomohlo tweetu k pár stovkám dalších zobrazení, je to ale tak málo, že je tenhle efekt téměř nepostřehnutelný.
Pokud se naopak pustíte do diskusí v tématech, které momentálně trendují, pomůže vám Twitter Blue v té nepřehledné hádce k větší viditelnosti. Lidé také váš názor lépe najdou přes vyhledávání. Je jen otázka, zda je to to, po čem toužíte. Trendující debaty jsou alespoň na mé twitterové zdi často toxické a lidi si tam víceméně jen nadávají.
Tyhle funkce dávají smysl
Twitter Blue vám zpřístupní záložku Populární články. Tam můžete vidět, jaké odkazy sdílí uživatelé, kteří vás sledují či které sledujete. Rozhodně bych to nenazval precizním analytickým nástrojem, ale může vám napovědět, o čem se uživatelé ten den baví
Poznámka: Abych se naladil na denní agendu, začal jsem místo Twitteru používal aplikaci https://artifact.news. Jeho největší nevýhodou je, že tam nenaleznete české zprávy a servery.
Twitter Blue vám také umožní komponovat zajímavější a atraktivnější tweety. Na tweety s více než 280 znaky se dá strašně rychle zvyknout. Super je i ztučňování slov či kurzíva.
K editování tweetů jsem si cestu nenašel. Raději tam nechám původní příspěvek i s pár překlepy. Pro někoho přesto může být tahle funkce zásadní.
Můžete si nastavit zpoždění při odesílání tweetů. Tuhle funkci jsem začal využívat velmi intenzivně a zachránila mě před publikováním řady fakt blbých příspěvků.
Reklam se mi nejspíše zobrazuje méně. Ta, která se mi zobrazuje, je často irelevantní. Jedná se hodně o krypto a různé technologické projekty, které zavání podvodem.
To je zhruba všechno, co mi jako uživateli dává smysl. Twitter nepoužívám k publikováním videí, a tak jejich delší stopáž ani vyšší kvalitu nepotřebuji.
Když to všechno sečtu, tak pro mou práci Twitter Blue zatím nedává moc velký smysl. Předplatné prodlužovat nebudu.
Kdybych si měl vytvořit vysněné předplatné pro sociální síť, tak bych klidně platil za to, aby o mně technologické společnosti přestaly sbírat a přeprodávat tolik informací. To by ale zásadně narušilo byznysmodel všech velkých sociálních platforem. Lidé si prostě zvykli platit osobními daty a pro mnohé je to přijatelnější než pevné měsíční předplatné. Musk to ale posunul ještě na nový level a chce nejen osobní data, ale i naše peníze za zbytečné funkce.
Po zrušení Twitter Blue jsem peníze přesměroval na předplatné Protonmailu. Za 5 dolarů měsíčně si mohu užít ještě lepší e-mail, který chrání má data. Ještě musím vyzdvihnout funkci, která vám umožní mít pod jedním účtem více e-mailových adres. Udělal jsem si tak speciální pro obchodní nabídky, newslettery a registraci do aplikací. Nemusím tak s každou službou sdílet svou hlavní e-mailovou adresu.